Облекчете работата си: 6 приложения за по-леки и приятни работни дни

Ако в наши (технологични) дни има нещо безкрайно, то това са мобилните и компютърните приложения. От вас се иска само да знаете от какво имате нужда и да прекарате малко време в търсене и изпробване на различни мини програми.

И ако под „приложения“ разбирате най-вече графични редактори за цветни селфита и платформи за пазаруване онлайн, имаме добра новина за вас. Аповете (от англ. App./application – приложение) са много по-близо до бизнеса, отколкото си мислите.

Представяме ви 6 приложения, в чиято бизнес ефективност лично се убедихме. И не, нямаме предвид вече достатъчно популярните като Google Drive или Doodle, които всеки използва. Моля, пак заповядайте.

1. Linoit.com

1

Oперативките в офиса и брейнстормингът са съществена част от работния процес, но понякога се налага тези дейности да бъдат още по-оптимизирани във времето. Дигитална коркова дъска, върху която всеки може да добавя предложения (бележки), независимо къде се намира, е една чудесна опция за дистанционна екипна работа.

Можете да прибавяте „бележки“ в различни цветове, като в тях имате опция да добавяте както текст, така и снимки, видео или дори да качвате файлове. Нека всеки от екипа да помисли първо индивидуално, а после можете да обсъдите идеите заедно.

Пестите време, грижите се за околната среда и подобрявате самочувствието си на служител в компания, която умело борави с новите технологии. Найс, а?

2. Rescue time

Уменията за организиране на времето (познати като Time management skills) са от все по-голяма значимост не само в личния, но и в професионалния живот. Без да се натрапва, това приложение работи във фонов режим на устройството ви и дава ясна представа за това колко време на какво отделяте. Дава ви отчет за дневната активност, за постиженията, напомня ви с колко време сте пресрочили писането на онзи досаден отчет, например. Най-важното: Rescue time може да блокира разсейващите ви сайтове (Всички ли се сетихме първо за Фейсбук?). Още нещо, можете да натиснете „пауза“ или „изход“ по всяко време и да не се чувствате гузни, че сте прекалили с обедната почивка например. Добрата новина: вие сами контролирате времето си. Лошата новина: вие сами контролирате времето си.

3. Storyboard creator

2

Сторителингът (от англ. – storytelling – разказване на истории) е мощен инструмент в аренала на всеки уважаващ себе си професионалист, както и на всяка модерна корпорация. Storyboard creator ви позволява да представите нова идея, хипотеза, статистика, ситуация и др. по атрактивен и нестандартен начин.  Имате на разположение огромна палитра от различни шаблони и опции за персонализация, както и възможност да създадете свой собствен. Защото не бива да допускаме бизнесът да бъде скучен – нито за клиентите, нито за служителите.

4. Line.do

Всяка компания има история и конкретни моменти от нея, които желае да открои. Вашите потенциални клиенти, партньори и конкуренти определено биха проучили развитието ви и такъв интерес може само да ви радва. Добре представена корпоративна история или кариерно израстване са наистина важни, а с малко повече креативност, могат да ви отличат още повече на фона на всички останали, и то още на визуално ниво (а впоследствие – и на смислово такова). Линиите на времето не са това, което бяха – поставете си за цел при първа възможност да разчупите дългите текстове с просто удебелени ключови дати. Line.do определено ще хареса на вас и на клиентите ви.

5. Hootsuite

3Присъствието в социалните медии е все по-важна част от цялостния образ на компаниите и обикновено и тук важи принципът „(В) Колкото повече, толкова повече“. Ако вашата корпорация разполага с човек, грижещ се специално за онлайн присъствието на компанията, добре. Ако обаче се налага работата да се върши от един човек, а поддържането на фирмените профили в социалните медии е само една малка част от работните му задължения, то със сигурност Hootsuite ще облекчи работата му до голяма степен. С тази обединяваща платформа лесно и особено бързо създавате, редактирате и публикувате/нагласяте съдържание във всички социални медии, в които прецените.

6. Youcanbook.me

Освен,  че подпомага грижата за природата (подтиквайки ни да пестим хартия под формата на физически бележници), това приложение позволява съвместно съставяне на график без излишни усложнения и рискове от неточности. Можете да свържете няколко календара или да използвате само един, трябва единствено да се регистрирате в YouCanBook.Me. Споделете графика на сайта си или в социалните медии и само чакайте да получите известия кой, кога и за какво ви резервира. Всеки обича да се чувства като звезда, нали?

Коментирай