Стартира Инженерна академия Вистеон – първи стъпки в интегрирането на софтуера за автономно шофиране

За трета година компанията подава ръка на ентусиасти в програмирането

Инженерите от най-големия развоен център на Вистеон отново стартират прием на нови кандидати за проекта Инженерна академия. Инициативата е директно свързана с нуждата на компанията от специалисти с инженерни профили, предимно с фокус върху дизайн на електроника и разработка на софтуер за автомобилната индустрия. Целта на Aкадемията е да ускори усвояването на базови знания за електрониката на вградени устройства.

Избраните участници ще имат възможността да преминат през теоретични обучения и практически упражнения, обхващащи: C/C++ development; Electronics and software for embedded systems; Data structures and algorithms; Object oriented design.

Всеки, който има базови познания в програмирането и алгоритмите, може да кандидатства до средата на месец март. Академията е с продължителност от 4 месеца. На успешно завършилите я, Вистеон може да предложи стаж или трудов договор на позиция младши инженер. По-подробна информация ще намерите тук или ако се свържете с екипа за кандидатстване на bgcareer@visteon.com.

От Вистеон добавят, че паралелно с Академията стартират и стажантската си програма. През 2016 година над 70 стажанта са били включени във всички инженерингови отдели, като 90% от тях са получили предложение за назначение.

Допълнителна информация:
Вистеон България е технологичен център с повече от 700 инженери с познания в областта на разработка на софтуер, хардуер, механика, управление на клиентски продуктови изисквания и тест и валидация. Това е най-големият развоен център на Вистеон и понастоящем е ангажиран в над 30 ключови проекта. Технологиите, с които инженерите работят активно, освен класическите продукти като табла и дисплеи, включват и свързване на мобилни устройства с електрониката на автомобила, трансфер на данни между автомобили и инфраструктура, 2D и 3D графични представяния на информация и мултимедия. Компанията има портфолио, силно фокусирано върху електроника в купето и това и обяснява растящият брой нови проекти и свободни работни позиции. Автономното шофиране ще разчита изключително много на технологичните решения, заложени в автомобилите, излизащи на пазара през тази и следващата година.

 

Коментирай